piątek, 20 lutego 2015

Odżywka Jantar do włosów- działa ?


Hej

Jakiś czas temu pokazywałam Wam, że zakupiłam wcierkę Jantar do włosów, która nadal czeka na swoją kolej. Kupiłam ją z myślą porostu włosów, jestem ciekawa czy u mnie zadziała. A Wy stosowałyście ? jaką macie opinie na jej temat ? ile Wam urosły włosy ? jak ją nakładałyście ? Ja już nie mogę się doczekać kiedy zacznę ją stosować                                                                                 


                                                                     

2 komentarze:

  1. I jak efekty wcierki? Ja stosowałam i efekty były widoczne, byłam w sumie zadowolona. Jedynym minusem było to, że przetłuszczała mi włosy. Odstawiłam, bo i tak mam gęste włosy. Zawartość przelewałam do buteleczki z atomizerem bo było mi wygodniej nakładać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zaczęłam jej używać ;) ja swoje włosy też mam dość gęste więc bardziej mi zależy na długości ale również obawiam się przetłuszczeniu włosów ;/

      Usuń