niedziela, 8 marca 2015

Ratunek dla włosów łamliwych.

Jeszcze do niedawna byłam przerażona ilością moich połamanych włosów na ubraniach. Przy każdym czesaniu pojawiało ich się multum. Co prawda mam włosy suche i zniszczone ale wcześniej nie miałam aż takiego problemu. Pewnego dnia będąc na zakupach wpadł mi w oko szampon Dove Damage Solutions do włosów zniszczonych więc skusiłam się na niego jak i odżywkę z tej samej serii. Od czasu gdy zaczęłam stosować ten zestaw, zauważyłam znaczną poprawę, włosy już się tak nie łamały, stały się mocniejsze w dodatku są wygładzone i bardziej nawilżone. Jeśli macie problem z łamiącymi się włosami to polecam ten zestaw, być może i u Was się sprawdzi ;)



                                                        






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz