piątek, 8 maja 2015

Rozświetlacz do twarzy: Technic High Lights

                                                           Recenzja:


PLUSY:
+ cena
+ konsystencja
+ wydajność
+ nie znika z twarzy
+ kolor
+ ładne rozświetlenie

MINUSY:

- trzeba szybko go rozcierać bo zasycha
- dostępność (drogerie internetowe)

 To jest mój pierwszy rozświetlacz i jak osoby początkującej jestem z niego zadowolona. Daje ładnie rozświetlone wykończenie dzięki któremu cera wygląda na wypoczętą i świeżą. Dość długo utrzymuje się na twarzy, ztapia się z podkładem, nie ma efektu plamy brokatu, skóra pięknie się mieni w naturalnym świetle. Produkt jest bardzo wydajny, ma kremową konsystencje wystarczy kropla żeby rozświetlić dane miejsce.  Ja nakładam go na kości policzkowe oraz pod łuk brwiowy delikatnie wklepując palcem.  Jedynie do czego mogę się przyczepić to trzeba go po nałożeniu szybko rozetrzeć ponieważ może zostawić plamę .






PS. Czy ktoś mógłby mi napisać jak dodawać duże zdjęcia na bloga ? Bo moje zdjęcia są duże ale dopiero po kliknięciu w nie a mi chodzi o to żeby już na blogu były duże

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz