poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Maska do włosów: Kallos Keratin.

Dzisiaj będzie wpis o znanej chyba wszystkim masce keratynowej Kallos. Czy mnie też urzekła tak jak większości dziewczyn ? O tym zapraszam do czytania poniżej.


PLUSY:

+ cena
+ konsystencja
+ zapach
+ wydajność
+ nabłyszcza włosy
+ wygładza włosy

MINUSY:

- dostępność (internet)
- nie nawilża
- nie regeneruje
- przy przeproteinowaniu włosy stają się sianowate i przesuszone




Skuszona wieloma pozytywnymi opiniami zakupiłam tą maskę i niestety u mnie się nie sprawdziła. Maskę używam raz w tygodniu a mimo to włosy po niej często są przesuszone, czasem ciężko je rozczesać. Nic specjalnego nie robi z włosami, nie jedna odżywka o wiele lepiej działa na moje włosy niż ta maska. Używałam już maski z Waxa i Biovaxa i ta ma zdecydowanie najładniejszy zapach.

A co Wy o niej sądzicie ? ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz